פורמולה 1 כרטיסים

By on June 10, 2013

פורמולה 1 2013 בירושלים כרטיסים, פורמולה 1 ישראל

כרטיסים למירוץ פורמולה 1 בירושלים, פורמולה 1 בישראל 2013 ירושלים, מירוץ פורמולה 1 הוא מרוץ המכוניות היוקרתי ביותר בעולם ומהווה את הרמה העליונה ביותר שבמרוצי פורמולה. ביוני 2013  בתאריכים 13-14 ליוני, יתקיים מירוץ פורמולה 1 בירושלים, זהו מירוץ ראווה שלמכוניות פורמולה 1 הנהוגות ע”י הנהגים הטובים ביותר בעולם ובישראל.   - תנו לנו לייק בפייסבוק כדי להתעדכן

קטעי וידאו של מירוץ פורמולה 1 בירושלים


 

מכוניות פורמולה 1 שיתחרו היום בירושלים

מירוץ פורמולה 1 ברחובות ירושלים

 

פורמולה 1 ירושלים 2013

ביוני הקרוב בתאריכים 13-14 ליוני, יתקיים מירוץ ראווה של מכוניות פורמולה 1 הנהוגות ע”י נהגי המירוצים הטובים ביותר בעולם כולל נהגים מישראל.

זוהי הפעם הראשונה אי פעם בה ינועו מכוניות פורמולה 1 ברחובות ירושלים. בכך מצטרפת בירת ישראל  ועומדת  בשורה אחת עם ערים גדולות אחרות בעולם כדוגמת מוסקבה ניו יורק סאו פאולו, מונקו, מקאו ורוטרדם המקיימות אירועי ספורט מוטורי בינלאומי בהשתתפות מכוניות פורמולה 1 של פרארי – הניצבת בצמרת הענף המוטורי העולמי מעל 60 שנה ובאמתחתה 16 אליפויות עולם לקבוצות ו- 15  אליפות עולם לנהגים.

פורמולה 1 מסלוץ המירוץ בירושלים -  גן הפעמון רח’ דוד המלך  מפת הגעה

המסלול המיוחד של מפגן הראווה הזה עובר בלב ליבה של ירושלים ולצד חומות העיר העתיקה ויוצר שילוב מדהים בין העיר העתיקה והקדושה בעולם לבין הריגוש והאדרנלין של מיטב הספורט המוטורי בעולם.

בנוסף למכוניות הפורמולה 1 תשתתפנה גם מכוניות פרארי צ’אלנג’ בנסיעות הדגמה על מסלול הרחובות בעיר.  עוד בתוכנית מופעים ססגוניים של רכבי סופרסטארס ודריפטינג, מכוניות עתירות כוחות סוס  עם מנועי 8V

גם חובבי הספורט המוטורי הדו גלגלי ייהנו מהופעה מרהיבה של אופנועי ספורט superbike   וקבוצת MOTOGP שיפגינו את יכולתם על המסלול.

ומהשתתפותם הייחודית של רוכב האופנועים המוכר מקס ביאג’י ורוכב הפעלולים הטוב בעולם כריס פפייפר שיגיעו לישראל בפעם הראשונה ובמיוחד לאירוע זה.

צוות מקצועי בכיר של נהגים וטכנאים יגיע ארצה ממפעלי פרארי במראנלו איטליה לטובת האירוע שיחבר את ישראל לרמה הגבוהה ביותר בעולם בתחום הספורט המוטורי.

פורמולה 1 בירושלים

קריאה נוספת על פורמולה 1 בויקיפדיה הקישו כאן

אתר הבית  הרשמי הבינלאומי של פורמולה 1 – הקישו כאן



תגובות

One Comment

  1. פורמולה 1

    June 4, 2013 at 9:40 am

    פורמולה 1 (F1) הוא סבב מרוצי המכוניות היוקרתי ביותר בעולם ומהווה את הרמה העליונה ביותר שבמרוצי פורמולה. פורמולה 1 כוללת סדרה של מרוצים במסלולים מיוחדים ותוארי אליפות עולם שנתיים לנהגים ולקבוצות. הליגה מפוקחת על ידי ההתאחדות הבינלאומית למרוצי מכוניות (FIA), ונכון לשנת 2010 מנוהלת על ידי ברני אקלסטון. הסדרה נחשבת לענף הספורט היקר ביותר בעולם ועלות מרוץ בודד נאמדת ב-229 מיליון דולר. בשנת 2005 נאמד התקציב השנתי של כל קבוצה ב-75 עד 500 מיליון דולר.

    נהגים וקבוצות של פורמולה 1

    הגה של מכונית פורמולה 1. על ההגה נמצאים כפתורי התפעול של המערכות השונות אותן נדרש להפעיל הנהג
    בעונת 2013 צפויים להשתתף בכל מרוץ 22 נהגים המייצגים 11 קבוצות (שני נהגים בכל קבוצה). כמה מהקבוצות הן יצרניות רכב מוכרות כגון רנו, מרצדס או פרארי ואחרות הן קבוצות שלא מייצגות יצרני רכב אלא התארגנו במיוחד לשם השתתפות בפורמולה 1, למשל קבוצת רד בול רייסינג שזכתה ב-2012 באליפות הקבוצות ושנהגה סבסטיאן פטל זכה באליפות הנהגים. שלוש מהקבוצות הן בריטיות, שתיים איטלקיות וכל אחת מהנותרות היא ממדינה אחרת. נהגים רבים באים ממדינות שונות מאלה של הקבוצה שעבורה הם נוהגים, ולפיכך בטקס הענקת הגביע בסיומו של כל מרוץ מנוגנים שני המנונים: המנון מדינת האם של הקבוצה והמנון מדינת האם של הנהג. כאמור, מלבד זכיות במרוצים אינדיבידואליים הנושאות עמן יוקרה רבה הן בעבור הנהג והן בעבור קבוצתו, מתמודדים הנהגים והקבוצות על שני תארים שנתיים: תואר אליפות הנהגים, שהוא התואר הנחשב והנחשק מכולם וזוכה בו הנהג שהשיג את הניקוד המצטבר הגבוה ביותר בסיכום כל המרוצים, ותואר אליפות הקבוצות, שבו זוכה הקבוצה ששני נהגיה השיגו את הדירוג המצטבר הגבוה ביותר

    אירוח מרוץ פורמולה 1 נחשב ליוקרתי ביותר וערים בעולם משקיעות כסף רב בהקמת מסלול מרוצים ופיתוח תשתיות על מנת לזכות באפשרות לארח את אחד ממעט המרוצים המתקיימים בכל עונה.‏ בנוסף, על הערים המארחות לשלם לפורמולה 1 דמי אירוח שנתיים, כאשר הסכום השנתי הממוצע שמשלמות הערים המארחות עומד על 29 מיליון דולר.‏כיום, בעונת 2013, נערכים 19 מרוצים

    מסלול המרוץ ומהלך המרוץ בפורמולה 1
    בכל מרוץ נקבע מספר אחר של הקפות מסלול שהמתחרים חייבים להשלים והוא נקבע בין השאר על פי אורך המסלול. מיקומו הסופי של כל נהג נקבע על פי המשתנים האלה: מיקומו בזינוק ויכולת הזינוק שלו; מהירותו במהלך המרוץ ויכולתו לעקוף מכוניות איטיות יותר או למנוע ממכוניות איטיות יותר מלעקוף אותו (ישנם כללים המסדירים את המותר והאסור בתמרוני עקיפה ובתמרוני מניעת עקיפה); הצלחתו של הנהג להימנע מתקלה טכנית, ממעורבות בתאונה או מהפרת כללי התחרות שעלולה לעלות לו בסנקציות במהלך המרוץ או אחריו; מהירות החלפת הצמיגים בעמדת ה”פיט סטופ” ובחירת אסטרטגיה נכונה בכל הקשור לבחירת צמיגים והחלפתם

You must be logged in to post a comment Login