פורמולה 1 כרטיסים

By on October 2, 2014

פורמולה 1 בירושלים 2014 כרטיסים, פורמולה 1 ישראל

   לכרטיסים ולוח הופעות הקישו כאן

לראשונה בישראל, מתחם ה-Fun Zone המקורי של פורמולה 1יציע לציבור הרחב מגוון פעילויות לכל המשפחה הכוללות סימולטורים לנהיגת מירוצים, תחרויות מוטוריות, מגוון פעילויות נהיגת מסלול אינטראקטיביות בשלט רחוק, מסכי ענק, עמדות צילום לקהל הרחב, ועוד מגוון אטרקציות מוטוריות לכל הגילאים. תערוכת רכבי המירוץ תתקיים בתוך המבנה החדש ותציג לקהל הרחב את רכבים ואופנועים המשתתפים באירוע. התערוכה תמותג בנותני חסות פורמולה.

מתחם הFanZone :  מתחמי הפעלה אינטראקטיבים הכוללים – תחרויות החלפת צמיגים הרכב מסוג F1, סימולטורים אינטראקטיבים של מכוניות מירוץ עם מסכי ענק, מירוץ מכוניות על שלט, עמדות צילום ע”ג פודיום מנצחים ועוד.

לכרטיסים ולוח הופעות הקישו כאן

שעות פתיחה של תערוכת פורמולה 1 בירושלים:

8.10.2014, יום ד': 09:00-14:00
9.10.2014, יום ה': 19:30-23:00
10.10.2014, יום ו': 09:00-14:00
11.10.2014, יום שבת: 19:30-23:00
12-14.10.2014, יום א’-ג': 10:00-22:00
15.10.2014, יום ד': 09:00-14:00
16.10.2014, יום ה': 19:30-23:00
17.10.2014, יום ו': 09:00-14:00

קצת רקע על פורמולה 1 ומרוצי המכוניות, פורמולה 1 הוא סבב מרוצי המכוניות היוקרתי ביותר בעולם ומהווה את הרמה העליונה ביותר שבמרוצי פורמולה. פורמולה 1 כוללת סדרה של מרוצים במסלולים מיוחדים ותוארי אליפות עולם שנתיים לנהגים ולקבוצות. הליגה מפוקחת על ידי ההתאחדות הבינלאומית למרוצי מכוניות , ונכון לשנת 2010 מנוהלת על ידי ברני אקלסטון. הסדרה נחשבת לענף הספורט היקר ביותר בעולם ועלות מרוץ בודד נאמדת ב-229 מיליון דולר.‏  בשנת2005 נאמד התקציב השנתי של כל קבוצה ב-75 עד 500 מיליון דולר.

מרוצי פורמולה 1 מתקיימים במהלך סופי שבוע לאורך השנה, על פי רוב בהפרש של שבועיים זה מזה כאשר בשנים האחרונות המרוץ הראשון מתקיים בחודש מרץ והאחרון בחודש נובמבר. ביום שישי הפותח את סוף השבוע של המרוץ נערכים שני מקצי אימון המהווים עבור הנהגים והקבוצות הכנה לקראת המרוץ. מקצה אימון נוסף מתקיים ביום שבת בבוקר. לתוצאות של מקצי האימון אין השפעה על המירוץ עצמו או על המאבק על אליפויות הנהגים והיצרנים. ביום שבת נערך מקצה הדירוג שעל פיו נקבע סדר הזינוק במרוץ עצמו, שנערך ביום ראשון.

אירוח מרוץ פורמולה 1 נחשב ליוקרתי ביותר וערים בעולם משקיעות כסף רב בהקמת מסלול מרוצים ופיתוח תשתיות על מנת לזכות באפשרות לארח את אחד ממעט המרוצים המתקיימים בכל עונה.‏ בנוסף, על הערים המארחות לשלם לפורמולה 1 דמי אירוח שנתיים, כאשר הסכום השנתי הממוצע שמשלמות הערים המארחות עומד על 29 מיליון דולר.‏  ויקיפדיה

 

פורמולה 1 ירושלים 2013

פורמולה 1 בירושלים

קריאה נוספת על פורמולה 1 בויקיפדיה הקישו כאן

אתר הבית  הרשמי הבינלאומי של פורמולה 1 – הקישו כאן



תגובות

One Comment

  1. פורמולה 1

    June 4, 2013 at 9:40 am

    פורמולה 1 (F1) הוא סבב מרוצי המכוניות היוקרתי ביותר בעולם ומהווה את הרמה העליונה ביותר שבמרוצי פורמולה. פורמולה 1 כוללת סדרה של מרוצים במסלולים מיוחדים ותוארי אליפות עולם שנתיים לנהגים ולקבוצות. הליגה מפוקחת על ידי ההתאחדות הבינלאומית למרוצי מכוניות (FIA), ונכון לשנת 2010 מנוהלת על ידי ברני אקלסטון. הסדרה נחשבת לענף הספורט היקר ביותר בעולם ועלות מרוץ בודד נאמדת ב-229 מיליון דולר. בשנת 2005 נאמד התקציב השנתי של כל קבוצה ב-75 עד 500 מיליון דולר.

    נהגים וקבוצות של פורמולה 1

    הגה של מכונית פורמולה 1. על ההגה נמצאים כפתורי התפעול של המערכות השונות אותן נדרש להפעיל הנהג
    בעונת 2013 צפויים להשתתף בכל מרוץ 22 נהגים המייצגים 11 קבוצות (שני נהגים בכל קבוצה). כמה מהקבוצות הן יצרניות רכב מוכרות כגון רנו, מרצדס או פרארי ואחרות הן קבוצות שלא מייצגות יצרני רכב אלא התארגנו במיוחד לשם השתתפות בפורמולה 1, למשל קבוצת רד בול רייסינג שזכתה ב-2012 באליפות הקבוצות ושנהגה סבסטיאן פטל זכה באליפות הנהגים. שלוש מהקבוצות הן בריטיות, שתיים איטלקיות וכל אחת מהנותרות היא ממדינה אחרת. נהגים רבים באים ממדינות שונות מאלה של הקבוצה שעבורה הם נוהגים, ולפיכך בטקס הענקת הגביע בסיומו של כל מרוץ מנוגנים שני המנונים: המנון מדינת האם של הקבוצה והמנון מדינת האם של הנהג. כאמור, מלבד זכיות במרוצים אינדיבידואליים הנושאות עמן יוקרה רבה הן בעבור הנהג והן בעבור קבוצתו, מתמודדים הנהגים והקבוצות על שני תארים שנתיים: תואר אליפות הנהגים, שהוא התואר הנחשב והנחשק מכולם וזוכה בו הנהג שהשיג את הניקוד המצטבר הגבוה ביותר בסיכום כל המרוצים, ותואר אליפות הקבוצות, שבו זוכה הקבוצה ששני נהגיה השיגו את הדירוג המצטבר הגבוה ביותר

    אירוח מרוץ פורמולה 1 נחשב ליוקרתי ביותר וערים בעולם משקיעות כסף רב בהקמת מסלול מרוצים ופיתוח תשתיות על מנת לזכות באפשרות לארח את אחד ממעט המרוצים המתקיימים בכל עונה.‏ בנוסף, על הערים המארחות לשלם לפורמולה 1 דמי אירוח שנתיים, כאשר הסכום השנתי הממוצע שמשלמות הערים המארחות עומד על 29 מיליון דולר.‏כיום, בעונת 2013, נערכים 19 מרוצים

    מסלול המרוץ ומהלך המרוץ בפורמולה 1
    בכל מרוץ נקבע מספר אחר של הקפות מסלול שהמתחרים חייבים להשלים והוא נקבע בין השאר על פי אורך המסלול. מיקומו הסופי של כל נהג נקבע על פי המשתנים האלה: מיקומו בזינוק ויכולת הזינוק שלו; מהירותו במהלך המרוץ ויכולתו לעקוף מכוניות איטיות יותר או למנוע ממכוניות איטיות יותר מלעקוף אותו (ישנם כללים המסדירים את המותר והאסור בתמרוני עקיפה ובתמרוני מניעת עקיפה); הצלחתו של הנהג להימנע מתקלה טכנית, ממעורבות בתאונה או מהפרת כללי התחרות שעלולה לעלות לו בסנקציות במהלך המרוץ או אחריו; מהירות החלפת הצמיגים בעמדת ה”פיט סטופ” ובחירת אסטרטגיה נכונה בכל הקשור לבחירת צמיגים והחלפתם

You must be logged in to post a comment Login